Wydział Organizacji i Nadzoru
Kierownik :
Ewa Masternak
tel. 15 86 84 708
III piętro, 304 pokój
tel. (15) 86 84 709 fax:(15) 86 84 721
Stanowiska w Wydziale:
- ds. kadrowych: mgr Dorota Kamińska, tel. (15) 86 84 720, piętro III, pok. 303, stanowisko nad którym bezpośredni nadzór sprawuje Sekretarz Powiatu 797-994-709
- ds. obsługi zarządu: mgr Justyna Zdyb, tel. (15) 86 84 707, piętro III, pok. 301
- ds. obsługi rady: mgr Sylwia Zakrzewska, tel. (15) 86 84 707, pietro III, pok. 301
- ds. obywatelskich: mgr Ewa Masternak, mgr Sylwia Zakrzewska, mgr Justyna Zdyb, tel. (15) 86 84 712, piętro III, pok. 301 i 304
- ds. obsługi sekretariatu: Joanna Podsiadło, tel. (15) 86 84 820, piętro III, pok. 306
- ds. informatyki: Karol Adamski tel. 797 994 722, piętro II, pok. 212
- ds. obsługi kancelarii: Małgorzata Grabowska, Karolina Słowik, tel. (15) 86 84 721, piętro I, pok.104
Zadania komórki organizacyjnej starostwa dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, do którego zamieszczamy poniżej link:
- link
Dodatkowo z uwagi na szeroki wachlarz zadań wynikający z wielu ustaw i przepisów szczególnych, który realizowany jest przez nasz wydział, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w formie haseł ujęliśmy ten zakres, z którym można się zapoznać klikając na poszczególny link przy zadaniu:
1) promocja i ochrona zdrowia - link
2) biuro rzeczy znalezionych - link
3) uchwały rady powiatu - link
4) uchwały zarządu powiatu - link
5) zarządzenie starosty - link (prowadzony przez komórkę w okresie 2011-2019)
6) projekty aktów normatywnych - link
7) nieodpłatna pomoc prawna INFORMACJE - link
8) nieodpłatna pomoc prawna PUNKTY NPP/NPO - link
9) nieodpłatna pomoc prawna STATYSTYKI - link
10) nieodpłatna pomoc prawna BEZPŁATNE ZAPISY NA USŁUGI PRZEZ INTERNET - link
11) oświadczenia majątkowe 2020- link
12) kontrole WŁASNE - link
13) kontrole ZEWNĘTRZNE W STAROSTWIE - link
14) wydawanie zezwolenia na sprawdzenie zwłok / szczątków bądź urny z prochami z zagranicy - link
15) interpelacje i wnioski radnych - link
16) transmisje z sesji - link
17) uprawnienia obywateli - link
Wydział Organizacji i Nadzoru realizuje swoje zadania przy pomocy Referatu Administracyjno - Gospodarczego, którym kieruje Konrad Mendyk. W głównej mierze są to czynności związane z przestrzeganiem porządku, higieny oraz ochrony przecipożarowej, zabezpieczenie mienia powiatu będącego w dyspozycji urzędu, wysyłką listów, zaopatrzeniem materiałowo - technicznym, taborem samochodowym urzędu i wiele innych. Szczegółowe zadania zostały ujęte w §29 ust. 6 i 8 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Opatowie.
Referat Administracyjno - Gospodarczy
Kierownik: mgr Konrad Mendyk
ul. H. Sienkiewicza 17
27-500 Opatów
I piętro
tel. (15) 86 84 700, fax: (15) 86 84 721
Stanowiska w Referacie:
- ds. administracyjnych, Konrad Mendyk, Krzysztof Seliga tel. (15) 86 84 700, piętro I, pok. 10
- ds. obsługi archiwum zakładowego: Zygmunt Skórski, tel. (15) 86 84 732, piętro -I, pok. 1